2011. november 29., kedd

Uborkás szappan lime-mal, szénnel, algával

Ennek a szappannak az olajösszetételén nem változtattam, mert bevált azoknak, akik a vízhiányos, enyhén zsíros bőrükre kerestek valamilyen szappant. Így, ez úgy mint az előző
, kókuszvaj, ricinus, oliva, szőlőmag és shea olajösszetételű, 38% uborkalével és zöldárpa porral.
Ami változott az előzőhöz képest az a megjelenése, amit az aktív orvosi szénnek és a spirulina algának köszönhetek és annak, hogy a tömböt másik irányba szeltem fel, mint ahogyan szoktam és egész már mintát adott a szappan, ami nekem nagyon tetszik. Vannak köztük szinte egészen feketék is ( amit majd nyugodt szívvel ajánlok a férfiaknak, akik nem szeretnek rózsaszín szappannal mosakodni :) .
A szén tisztít és megköti a méreganyagokat a bőr felszínén, akár a vízben lévő klórt is. Az alga ásványi anyagokkal látja el a bőrt. A bőrre gyakorolt hatásaikról ITT olvashatsz többet!
A lime illóolajat légfrissítésre fertőtlenítésre használják leginkább, de én a frissítő tulajdonsága miatt választottam ebbe a szappanba. Dezodorál, mint minden más citrusféle és karakterénél fogva teljesen unisex illat. A lelkünkre megnyugtatóan hat, elűzi a depresszió jeleit!

Nincsenek megjegyzések: